Re: Swirujaca myszka && nowa mycha

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 20:08:47 MET

"mishak" <taaaa@adrees.nie> skrev i meddelandet
news:d0p754$fq8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To typowy przykład na to jak producenci próbują i o dziwo skutecznie
> wcisnąć userowi coś co jest kompletnie bezużyteczne.

Akurat sama ja wybralam, ale moim kryterium bylo przede wszystkim, aby
klawiatura byla cicha. Czesto pracuje po nocach i nie raz juz obudzilam moje
dzieci, pomimo tego, iz spia w innym pokoju. Poza tym, chcialam, aby byla
troche bardziej zaawansowana (wczesniej takiej nie mialam ;-). Jedyna ktora
spedzala moje wymagania byla wlasnie ta Logitech. Do myszki tez musialam sie
przyzwyczajac - jest za duza jak na moja dlon. Niestety, nawet zakup sprzetu
najdrozszego nie gwarantuje pelni zadowolenia.

pozdrawiam, magda