Re: Swirujaca myszka && nowa mycha

Autor: mishak <taaaa_at_adrees.nie>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 11:17:47 MET

> A wracajac do tematu myszek bezprzewodowych, niedawno kupilam klawiature z
> myszka, Logitech. Najlepszy sprzet jaki byl w sklepie i szczerze mowiac,
> troche zaluje. 2 kable mi nie przeszkadzaly, a teraz ciagle cos sie dzieje.
> Wiecej juz bezprzewodowego sprzetu nie kupie :-(

To typowy przykład na to jak producenci próbują i o dziwo skutecznie
wcisnąć userowi coś co jest kompletnie bezużyteczne.

Rada dla p. Rapha.
Jak kupujesz sprzęt bezprzewodowy (mobilny) to się zastanów najpierw czy
potrzebujesz się z nim przemieszczać? Tzn. Czy i gdzie chcesz go przenosić?
A jak już stwierdzisz że bezprzewodowa mysz jest ci potrzebna, bo chcesz
z jej uzywać dajmy na to w kiblu. To nie zapomnij o kupnie
bezprzewodowej klawiatury i bezprzewodowego monitora;)

Ja to czekam na bezprzewodowy odkurzacz.. tzn taki co ssawka nie jest
podłączona do centralnej jednostki ssającej ta koszmarną rurą. Podobno
Lenowo ma taki wprowadzić na rynek;)

mishak