Re: Ciche ch³odzenie - jak i czym?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 19:10:16 MET

U¿ytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:d0nep2$pr2$1@news.onet.pl...

> Polecam Arctic'a:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=39234255

Wiêc:) Dzisiaj kupilem ten wentylator (pod wplywem opinii na tej grupie:) ),
wczesniej mialem o to:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=434d5f4350352d384a4431462d304c5f53494c45

No wiêc opowiem o wra¿eniach, ze tak powiem 'na gor±co'.
W komputerze mam juz 2 arctic cooling pro fan TC (w zasilce i na dole
zasysajacy), obudowa mala, maly obieg powietrza. Procesor to Palomino 1600+
puszczony na magistrali 143mhz.
Teraz porownanie:
bylo/jest
Idle - 36/32
Stress (Prime95) - 57/54
ha³as:)... jest odczuwalnie ciszej, daje sie slyszec szum powietrza w cichym
pokoju pod obciazeniem (2350 rpm ma w tej chwili i 54C, bo Prime wciaz
chodzi:) ).
Pasta w obu przypadkach ta sama - silicon Arctic Cooling.

hmmm... jak narazie jestem zadowolony, zwlaszcza ze tylko 35zl zaplacilem w
ProLine:)

Pozdrawiam
Brovar