Re: SB Live! w win98se

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 19:08:59 MET

Użytkownik "Szkudnik" <niemam@maila.pl> napisał w wiadomości
news:d0phcb$4k6$1@213.241.34.186...
> Witam
> Po zainstalowaniu sterowników powinieneś mieć w Panelu Sterowania ikonke
> AudioHQ albo jakoś tak (rysunek zielonej karty). Klikajac na to otworzy Ci
> się okienko i tam masz takie cos jak Mixer itp. Pod którąś z tych ikonek
> bedziesz miał możliwość wybrania ilości głośników itp.
> Do tej samej pozycji mozesz się dostać przez Start.

Sęk w tym, że je zainstalowałem a ani w Panelu sterowania, ani w menu start
nic sie nie pojawilo :-/
Czy to co opisales ma miejsce rowniez w win98se? Moze dla win98 nie ma tych
dodatkowych programikow??
...albo na stronie creativa jest jakas zubożona wersja driverów - już sam
nie wiem.
Instalowałem plik sblw9xup.exe (ponad 5MB). Jeśli ktoś byłby tak miły i mógł
mi podesłać na maila sprawdzone i działające razem z AudioHQ sterowniki to
byłbym do bólu wdzięczny.
Na mail: przemo@elsat.net.pl można wrzucać duże ilości danych :)