Re: Ciche ch³odzenie - jak i czym?

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 01:38:32 MET

Jarek Grabek wrote:

> Cholera.. Pentagram nie kojarzy mi siê najlepiej. Mam nadziejê, ¿e
> wiatraczki wychodz± im lepiej ni¿ aparaty fotograficzne..

Zdecydowanie lepiej ;-)

> Co jest lepszego w pentagramie za 100z³ ni¿ w Arctic'u za 40?

Wydajno¶æ - przydatna przy O/C i mocniej grzej±cych siê CPU jak np.
nowszy Intel czy AMD'ki z rdzeniem T-bird. Nie wiem czy twój Athlon to
Palomino, ale nawet jesli - i nie podkrêcasz go - róznica w glo¶no¶ci
miêdzy Arctic a Pentagram nie by³aby prawdopodobnie specjalnie zauwa¿alna.

> Bardzo dziêkujê za dotychczasow± pomoc i wskazanie alternatywnych dróg.

NP, pozdrawiam