Re: Ciche ch³odzenie - jak i czym?

Autor: TPI <zkawa_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 08:47:28 MET

U¿ytkownik "Jarek Grabek" <imie@nazwisko.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1vpky1s21mo6w$.12ts8uhl790ry$.dlg@40tude.net...

> [...]

Nie s±dze ¿e wydasz a¿ tyle, ja zmie¶ci³em sie w 100 z³ a ch³odzenie mam 10x
lepsze od CPC (a nie mam o CPC z³ej opinii).

Musisz kupiæ:
-blok wodny - 30-40 zl - na allegro (drozszych nie ma sensu jak nie
podkrêcasz extremalnie)
-ch³odnica (na szrocie wydasz jakie¶ 20-30 z³ + troche cierpliwosci na
doczyszczenie)
-pompka ok 35z³ - wydajnosc 600 l/h powinna wystarczyc
- wentylatory na chipsecie i grafice zastepujesz radiatorami ze starych
pentiumow
- wentylator z zasilacza laczysz w szereg z dodatkowym (mozesz go zawiesic
tak by wial na chipset - cos musi mieszac powietrze w obudowie) oba beda
chodzily na 6V wiec ich nie uslyszysz.
- dysk twardy wieszasz na jakichs gumkach
- pojemnik na wode + wê¿e - 15 z³

no ok wyszlo troche wiecej, ale moze pompke lub blok kupisz taniej:0))))

Pozdrawiam