Re: Pentium IV 640 EM64T

Autor: PARKER <adamparker_at_[WYTNIJTO>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 18:52:59 MET

Dnia 2005-03-09 14:19, Użytkownik latet napisał:
> Witam,
>
> Czy warto kupić (do nowego kompa z płytą na i915G)
> procesor P-IV 640 (3,2 GHz z tym czymś co się nazywa
> EM64T).
>
> Czy to jest procek 64-bitowy? (tak go reklamuje Vobis).
> Jak jest z kompatybilnością?

Pamiętaj że jak kupisz kompa w Vobisie to masz gwarancje i plomby i nic
nie możesz zmieniać . Ja ostatnio musiałem kupić komputer w sklepie na
raty ( MM ) firmy NTT i olałem gwarancje i od razu go rozebrałem -
wymieniłem zasilacz na porządny , załozyłem nowy cooler ( Freezer 7 ),
dodałem 2 ultraciche wiatraczki do obudowy i wrzuciłem 2 kości pamięci
po 512 MB każda i dopiero jestem zadowolony i nic mi się nie sypie , nie
przegrzewa i jest cicho . Wiem że to głupie co zrobiłem ale nie miałem 3
tys złotych gotówką a jestem niecierpliwy i chciałem miec kompa od razu.
Wyjęte częsci ( zasilacz i pamięci ) włozyłem do starego kompa i
sprzedałem go.
W ogóle nie wyobrażam sobie naprawy gwarancyjnej całego kompa w firmie
typu NTT . Zwłaszcza że niby 3 lata gwarancji ale trzeba robić przeglądy
co pół roku - taki przegląd - przedmuchanie wentylatorków to wole sobie
sam zrobić co jakiś czas .
Jedyna zaleta to że mam legalnego Windowsa XP z SP2 i olewam kontrole
nie martwie się o updaty itp !!!
Jeśli masz kupowac za gotówke to nie rób tego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Złóż sobie coś sam albo poproś kolege .
Jeśli masz kupić na raty to tylko 0 % inaczej to bez sensu .

Adam