Re: Problem z pamięciami. prosze o pomoc.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 18:50:59 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:d0n3fs$rui$1@flis.man.torun.pl...

> "Pawel Gardziejewski" d0mh1h$sur$1@nemesis.news.tpi.pl

> Dokładnie! ;) (czyli mozna tego nigdy nie zauwazyc)
> Prawdopodobieństwo zauważenia zwiększa się znacząco
> przy próbie odczytania tych danych. ;)
>
> --
> .`'.-. ._. .-.
> .'O`-' ., ; o.' eneuel@@ascii.art.pl '.O_'
> `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
> o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

I tak to właśnie jest jak mówicie.
 Windows i Aplikacje odpalone tj: Ut2004, Quake 3, HL2, Corel,. 3d max,
jakis film Divx, stability test, i jakies tam jeszcze ( nie chcę sie
chwalić). itd itp ( oczywiście full legal tak jak to na Nasz kraj
przystało..) Okazuje się, że nie przetestują nawet przez jadną noc
"doszczętnie" całej kości . Programy diagnostyczne, a używałem aż 3, od razu
po 2 minutach testu pokazują pierwsze błędy. Dzisiaj oddałem je do serwisu ,
naciskałem, żeby panowie(a raczej duże dzieci) sprawdzili to od ręki, i u
nich to samo. Dodam, że to chyba wszystko moja wina ;P. kupiłem je od
kolesia z allegro ze swojego miasta( odebrałem osobiście), sporo taniej, na
szczęście( albo na nieszczęscie ale to nie filozofia) z gwarancją. Ciagle
umacnia sie przekonanie, że nic nie jest za darmo ,a nawet nic nie jest
taniej:/ ( nic ). Kupiłem taniej ale rożnicę w cenie " dopłaciełem tym całym
zamieszaniem ibieganiem).No dobrze ale teraz już czekam aż panowie mi
dostarczą dobrą cześć krzemu.
Tak przy okazji jeśli jeszcze chce się wam to czytać. Może ktoś zna się na
praktycznej pracy tej kości( i systemie dual chanell). Chcę ja puścic na 220
000 000 Hz( tzn 200Mhz) z tymi latancjami jakie podaje producent a więc CL
2.0 5-2-2. do tego dam te 2.8 Napięcia[V] ;-) , jak myślicie pójdą ?
Słyszałem, że kongStony nie bardzo się podkręcają.
Dzięki.