Re: Padł dysk!!!! Czy można odzyskać dane???????

Autor: Prezes <emcom_at_post.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 18:35:41 MET

Użytkownik "y.y.y" <lukas.pop@op.pl> napisał w wiadomości
news:d0klf2$3h7$1@news.onet.pl...
> Padł mi dysk z masą potrzebnych mi bardzo danych. Bios go widzi, ale
podczas
> odpalania xp wykrywa coś koło 10 sektorów na dysku nie do odczytu - system
się
> odpala ale przy próbie otwarcia dysku wyskakuje prośba o sformatowanie!!!
Przy
> W98 system się odpala ale nie widać wogule mojego dysku bo zapisane dane
były w
> systemie NTFS.
> Dzięki z góry za wszelką pomoc!!!!!!!!

po pierwsze to nic nie rób z dyskiem
najważniejsze żebyś z niego nie uruchamiał systemu
trzeba podłączyć go do innego kompa z zainstalowanym softem do odzyskiwania
i skanować,
napisz do mnie na gadu to pomogę, dzisiaj odzyskiwałem dane z komputeraz
głównej księgowej pewnej firmy

--
pozdro,
  Prezes