Re: Padł dysk!!!! Czy można odzyskać dane???????

Autor: Pasiek <pasiek_at_poszukaj.na.gogle.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 09:27:22 MET

Dnia Tue, 08 Mar 2005 17:56:01 +0100, y.y.y napisał(a):

> Padł mi dysk z masą potrzebnych mi bardzo danych. Bios go widzi, ale
> podczas odpalania xp wykrywa coś koło 10 sektorów na dysku nie do
> odczytu - system się odpala ale przy próbie otwarcia dysku wyskakuje
> prośba o sformatowanie!!! Przy W98 system się odpala ale nie widać
> wogule mojego dysku bo zapisane dane były w systemie NTFS.
> Dzięki z góry za wszelką pomoc!!!!!!!!

Witam,
weź dysk do kogoś kto ma XP, zapoatrz się w program
OnTrack EasyRecovery Professional następnei włacz go wybierz "DATA
RECOVER" i tam bedzie opcja "ADVANCED DATA RECOVER" -> dalej to juz zalezy
co wykryje.
Pozdrawiam.

P.S lepiej mieć dużo czasu do tej operacji :D ale gwarancją jest 90%
odzyskanych danych jeżeli nie jeste to wada sprzętowa, opadnięta
głowica na talerz, albo rozwalona mechanika......