Re: projekt: cichy komputer

Autor: Piotr Karwowski <pkarwowski_at_WYTNIJgmail.com>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 18:09:20 MET

Paweł wrote:

> Jak to ugryźć? Walnąć dowolną "markową" obudowę i później się
> stopniowo bawić w wyciszenie, czy jest jakiś złoty zestaw
> (najchętniej w standardzie microATX)? Bawić się w chłodzenie wodne,
> czy wrzucić jakiegoś Heat Pipe (tu pewnie microATX odpada)? A może
> pokusić się na jakieś XPC z Shuttla?
>
> Budżet zdroworozsądkowy.

Sam sobie odpowiedziałeś. IMHO ostatnie rozwiązanie jest bardzo
przyjemne, bo możesz sobie toto nawet na biurku postawić. Mnie nie
chciałoby się dłubać, własnoręcznie wyciszając.

Niestety, nie napisałeś do czego używasz komputera (i na ile odważny
jesteś :) ), bo może warto by było skusić się na mac mini z 1GB RAM i
dodatkowym zewnętrznym dyskiem FireWire. To jest najcichsze rozwiązanie w
kategorii "budżet zdroworozsądkowy".

pk

--
Dual Xeon 3.0GHz/800MHz/2MB, 2GB DDR2,