Re: monitor do 1000zl

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 17:59:21 MET

Zobaczcie co napisał Kamil w manuskrypcie
news:d0khco$kmk$1@atlantis.news.tpi.pl !
[ciach]
> No w takim razie jaki ? Ja barzdiej preferowałbym CRT bo jakos nie
> mam przekonania do LCD i nie za bardzo mi sie one podobaja. Czyli co
> polecilibyscie w tej cenie, jaki wybrac CRT?
Wygodny dla Ciebie, Kamilu. :D
Taki aby rozdzielczość była wystarczająca, no i odświeżanie nie za
niskie (oczka bolą). Różnych monitorów jest takie zatrzęsienie, że
polecanie jednej marki / modelu raczej odpada.
Domyślam się, że chodzi Ci o nowy monitor, więc nie doradzę - od 8 lat
kupuje używane. Kasy w ten sposób co prawda nie oszczędzam, ale oczy i
plecy zdecydowanie (w końcu 21")
> POzdrawiam
Ja również - udanych zakupów.

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**