Re: Identyfikacja procesora x86 Family 6 Model 8 Stepping 3

Autor: Andrzej Litewka <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 17:56:53 MET

"jrs" news:d0fucp$4p1$1@atlantis.news.tpi.pl

> chyba mozesz poprosic kogos by na kompie z tym procem uruchomil programik
> do identyfikacji np. wcpuid ? wtedy wszystkiego sie dowiesz :)

Fajny ten programik :)
Wydedukowałem, że aplikacja "wcpuclk.exe" pokazuje nam fizyczną
częstotliwość oscylacji procesora, taką jaką ktoś ustawił (nawet jakby była
źle ustawiona)?
Natomiast po odpaleniu "wcpuid.exe" zgłasza mi się w pierwszej cześci nazwa
tego procesora, natoamiast mam wątpliwości czy dalsze dane, tj. Internal
clock, system bus, system clock to dane do jakich ten procesor jest
przewidziany (odczyt z danych zaszytych w procesorze w procesie produkcji)
czy raczej dane odczytane z bieżących ustawień płyty głównej - czyli
częstotliwości jakie płyta obecnie ma na poszczególnych magistralach?