Re: PM 8.05 co jest??

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|tpi.pl>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 00:16:51 MET

Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

> Ja uzywam od jakichs paru ladnych lat i nie mialem w zasadzie problemow
> a robilem juz naprawde bardzo skomplikowane motywy, pozatym
> w uwagach programu jest ze uzywasz go na wlsne ryzyko wiec jak
> dla ciebie jest do dupy to nie uzywaj :))

Juz pisalem kilka razy o tym. PM generalnie jest ok. Ale z drugiej
strony jest do d***.
Wyjasniam:
Jesli trzymasz sie jednego systemu i w nim robisz "w partycjach" to jest
ok PM sobie bedzie radzil. Przyklad: jestes winuserem i wszystkie
operacje robisz fdiskiem. To po zastosowaniu PM bedzie wszystko ok.
Jestes "jakis tam user" i do rzezby partcji uzywasz PM to tez bedzie ok.
Natomiast jak ktos najpierw robi jakies partycje fdiskiem potem kasuje
je i zaklada nowe pod linuxem. I tak kilka razy to potem PM sie wysypie
i pociagnie wszystko z dysku ze soba.
Howgh :) Peace :)

--
Lukasz Sczygiel