Re: PM 8.05 co jest??

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|tpi.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 20:45:51 MET

Rafał Jabłoński napisał(a):
> mam taka sytuacje:):
> 2x80gb
> z czego:
> part C(win98) dysk nr2
> part D(winxp) dysk nr1
> part E(dane) dysk nr1
> partycje... dysk nr1
> partycja Ostatnia dysk nr2
>
> jako, ze na partycji D zaczyna mi brakowac miejsca, chce ja powiekszyc
> kosztem zmniejszenia E; wszystko spoko, defragmentacja i scandisk ok
>
> a dalej juz po restarcie (na niebiekim ekranie), jak przychodzi co do czego
> mam takie informacje:
>
> xmnt 2002.exe

> [...]
nic nie jest PM jest do d****
pozycz dyska od kumpla.
Zrob kopie danych.
zrob od nowa partycje.
skopiuj dane spowrotem.

Jak mozesz to sobie skombinuj swiezego knoppixa tam sa narzedzia do
edycji partycji.

I powtorze jeszcze raz. NTG. PM jest do d****. Inne jemu podobne tez.
A kto sobie uwali dane przez ten syf niech nie wraca z placzem.
Probuje sie zaoszczedzic te 1-2h na robocie a rysykuje sie dane i
stawianie od nowa windowsa albo dwu...

--
Lukasz Sczygiel