PM 8.05 co jest??

Autor: Rafał Jabłoński <eetruss.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 15:04:18 MET

mam taka sytuacje:):
2x80gb
z czego:
part C(win98) dysk nr2
part D(winxp) dysk nr1
part E(dane) dysk nr1
partycje... dysk nr1
partycja Ostatnia dysk nr2

jako, ze na partycji D zaczyna mi brakowac miejsca, chce ja powiekszyc
kosztem zmniejszenia E; wszystko spoko, defragmentacja i scandisk ok

a dalej juz po restarcie (na niebiekim ekranie), jak przychodzi co do czego
mam takie informacje:

xmnt 2002.exe

operacja 1 z 3
Moving partition e: programs
(fat32, logical volume, 12 017mb on disk 1)
Up by: 2078 and resizing to 9938mb

(leci...
i... )

Entire progress: 16%

Error 983. To many errors found, proces halted
Entire progress: 100%

Error 2003 while executing Batch
Error 2003: File size does not match FAT allocation for file

no i musze restartowac i nic:(

co jest??