Re: [NTG] IE

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 23:42:38 MET

"piku" <mp@piku.pl> wrote in message news:slrnd2mks9.5o.mp@darkstar.example.net...
> Pośrednio mam, jeśli będzie większa grupa osób z podobnym do mojego
> podejściem wtedy albo ci 'webmasterzy' nauczą się pisać poprawny kod
> albo nie trafią do odbiorców.

No to powodzenia - jak taki czas nastąpi...
Na razie masz problem... TY masz problem.
I źródłem tego problemu DLA CIEBIE jest Twoja Opera/Firefox.

> Może jestem idealistą ale wbrew sobie w gównie taplać się nie będę tylko
> dlatego, że tak łatwiej. Z takim podejściem jak Twoje IMO nie ma co liczyć
> na lepszą przyszłość.

Jesteś niepraktycznym fanatycznym idealistą.
Ale pewnie wyrośniesz z tego jak będziesz miał w życiu
jakieś poważniejsze sprawy do roboty niż instalacja przeglądarki ;-)