Re: [NTG] IE

Autor: piku <mp_at_piku.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 20:01:29 MET

Dnia 06.03.2005, Pszemol napisał:
> Nie rozumiesz... Ty, jako użytkownik przeglądarki NIE MASZ WPŁYWU
> na to jak wykonana jest witryna, czy dobrze czy źle - nie mozesz
> jej poprawić... Nie jesteś jej autorem.

Pośrednio mam, jeśli będzie większa grupa osób z podobnym do mojego
podejściem wtedy albo ci 'webmasterzy' nauczą się pisać poprawny kod
albo nie trafią do odbiorców.

> Używając IE wiecej stron pokazuje Ci się poprawnie.
> Używając Opery mniej stron pokazuje Ci się poprawnie...
> Nie jest więc ważne "jak powinno być a nie jest", ważne jest JAK JEST.
> A jest tak, że IE jest lepszy od Opery, bo Opera pokazuje źle witryny.

Może jestem idealistą ale wbrew sobie w gównie taplać się nie będę tylko
dlatego, że tak łatwiej. Z takim podejściem jak Twoje IMO nie ma co liczyć
na lepszą przyszłość.

> c.b.d.u.

Życzenie.

Marcin