Re: Laptop 850MHz i tnące się filmy

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 15:49:30 MET

Dnia Sun, 6 Mar 2005 14:56:26 +0100, Mariusz napisał(a):

> Knoppix też jest niezły (też ładuje się z płyty), ale podczas pracy (nawet
> odtwarzania filmu) cały czas coś sobie z tej płytki pobiera, i to też
> powoduje drobne zacinki, no i... zużywa CD-ka.
>
> Skąd można ściągnąć Moovixa?

Wpisz w google.pl 'movix' i po kłopocie.
Przewagą movixa jest to, że nie ładuje się żadne graficzne środowisko
(mówię o wersji konsolowej), co w przypadku Knoppica (bodajże KDE) potrafi
zająć trochę pamięci. W chwili obecnej używam movixa na celeronie 633 i
128MB ramu - nie mam problemu z żadnym filmem.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"Always look on the bright side of life."