Re: Dramat DVD

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 15:47:59 MET

> Dodatkowo nie spieszy mi sie z wymiana, bo ludzie porownujacy dwa
> odtwarzacze podlaczone do tego samego TV twierdza, ze te chinskie combo
> DVD/divx/Xvid/mp3 maja gorsza jakosc obrazu DVD niz noramalne konstrukcje
> - cudow nie ma - na czyms musiano oszczedzac jesli taki wieloformatowy
> odtwarzacz kosztuje w PL 220 zl brutto, w Chinach pewnie rownowartosc
> 3 misek ryzu ;)

No wlasnie sie zastanawiam, jak to jest, że te "markowe" odtwarzacze
DVD sa tak drogie, a przy tym tak niewiele potrafią (w kwestii czytania
roznych formatow), a te małe, tanie wynalazki czytają wszystko,
a kosztują grosze.

Czy rożnica w jakosci obrazu DVD jest naprawdę aż tak wielka,
że usprawiedliwia kupno duze drożej, sprzętu, który potrafi duzo mniej?
Jakoś... wątpię...

latet