Re: Nie startuje karta graficzna R9800Pro

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 13:37:58 MET

Witam

W artykule d0dd2n$f54$1@news.onet.pl,
niejaki(a): PabloG z adresu <pawelgalecki@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Mam nieustająca (2 płyty) problem z porannym startem karty
> graficznej w swoim kompie.
> Mianowicie posiadam Abit AN 7 oraz R9800PRO wraz z HotKey zasilaczem.
> Po nocce przy pierwszym uruchomieniu brak jest obrazu (zainicjowania)
> na monitorze. Dopiero 2 krotne wyłączenie i włączenie powoduje że
> monitor się aktywuje. Niestety te eksperymenty kosztowały mnie (chyba
> te) spalenie płyty głównej. Najpierw myślałem że to taki egzemplarz
> mi się trafił, ale po zakupie identycznej problem pojawia się
> powtórnie. Nadmienię że w kompie mam oprócz w/w nagrywarkę, CD i nic
> [...]

Mialem kiedys bardzo podobna sytuacje. Komputer mial problem z wlaczeniem
sie po dlugim postoju, z reguly slychac bylo pisk z glosniczka, wymagany byl
restart i juz wszystko ladnie szlo. Z czasem jednak bylo coraz gorzej. Po
pewnym okresie juz codziennie musialem resetowac przy starcie kompa i 5
minut az zaskoczyl (nie przesadzam). Zdecydowalem sie na wymiane zasilacza
na Chiefteca ale niestety nie pomoglo. Dopiero wymiana karty graficznej
rozwiazala problem.

Sprobuj pozyczyc od kogos inna karte (najlepiej o podobnej pradozernosci,
zeby wyeliminowac ewentualne watpliwosci co do zasilacza) i zobacz jak
bedzie sie zachowywac.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *