Nie startuje karta graficzna R9800Pro

Autor: PabloG <pawelgalecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 23:54:06 MET

    Mam nieustająca (2 płyty) problem z porannym startem karty graficznej w
swoim kompie.
Mianowicie posiadam Abit AN 7 oraz R9800PRO wraz z HotKey zasilaczem. Po
nocce przy pierwszym uruchomieniu brak jest obrazu (zainicjowania) na
monitorze. Dopiero 2 krotne wyłączenie i włączenie powoduje że monitor się
aktywuje. Niestety te eksperymenty kosztowały mnie (chyba te) spalenie płyty
głównej. Najpierw myślałem że to taki egzemplarz mi się trafił, ale po
zakupie identycznej problem pojawia się powtórnie. Nadmienię że w kompie mam
oprócz w/w nagrywarkę, CD i nic więcej. Jeżeli ktoś się spotkał z podonbnym
problemem to może coś mi podpowie;)
PabloG