Re: Dramat DVD

Autor: latet <latet_at_latel.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 12:08:24 MET

> Inna sprawa ze DVD na komuterze, nawet przy 21
> calowym moniorze wygladaja IMO fatalnie - inny kineskop i skala barw.
> To samo dotyczy DVB. Krazki, ktore na PC wygladaja kiepsko, odtwarzane
> na stacjonarnym DVD i TV wygladaja o niebo lepiej.

To prawda, choć dla mnie jest to wielka zagadka - dlaczego tak jest.
Przecież rozdzielczosc monitora jest zdecydowanie wyzsza niz
telewizora. Zdecydowanie więcej drobnych szczegółów w filmie
można dostrzec na monitorze kompa...
A mimo to, paradoksalnie - nawet na małym TV obraz sprawia
wrażenie lepszego, czystszego, a nawet - nie wiem jakim cudem
- ostrzejszego ! (choc mniej szczegółow widać).

latet