Re: Abit IC7+Dual RAM i TURBO w Memory Acceleration Mode?

Autor: CIAho <ciahol_wytnij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 11:27:25 MET

"|3eR|<0" <.@.> napisał
> Witam.
> Panowie/Panie(?). Posiadam Abit-a IC7 ( bios vs 28),
> obecnie chodzą z pamieciami DDR400 512MB
> (jedna kość) Major OC na Cl 2.5 3-3-6. Opcje Memory
> Acceleration Mode nie działaja w pełni. Metodą prób
> i błędów udało mi się jedynie wyciągnąC opcje "Enhanced".

To i tak sukces przy takim ramie. ;)

> Interesują mnie nowe pamięci " Kingston HyperX
> DDR 2x 512MB PC-400 (KHX3200ULK2/1G) CL2 ".
> Są to dual-e 2x 512. Powiedzcie czy na IC7 pójdą z
> opcją "Memory Acceleration Mode " na "Turbo" itd.?

Powinny pójść, bo standardowo przewidziane są do pracy
przy niskich timingach, ale...

> I co to daje ;-).

Daje kopa transferowi z-do pamięci.
Nie wiem ile zyskasz, być może niewiele.
System odczyta timingi z SPD i takie ustawi.
Ponieważ już są bardzo niskie, włączenie GA praktycznie
nie wpłynie na transfer.
Takie są moje spostrzeżenia przy włączaniu GA i ręcznych
zmianach timingów na te z GA.

Większego kopa dostaniesz ze względu na zastosowanie
dwóch kości do pracy w dualu.
Do tego te kości pójdą bez problemu na wyższym FSB,
a to dopiero jest ACCELERATOR! ;)

> I przy okazji co sądzicie o takich pamięciach?.
> A może są lepsze(2x512MB) na rynku do 1000 zł ?.

To jeden z lepszych wyborów. Jeszcze lepsze
są Geil UltraX ale te kosztują ponad 1000 zł.

pozdry
Ciah:o)