Re: Serial ATA na ASUS...?

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 11:27:16 MET

iczek wrote:

> Krzysztof - ja tego nie mam. Sprawdzilem. Mam tylko jakies
> Onboard ATA device First i tyle!
> Nawet w opisie BIOS w manualu nie ma takiej pozycji//:(

BIOS 1014 ma sporo niezgodności z manualem: ja np. nie mogę zmienić
pamięci dla AGP - mam zaczernione 128MB i kropka ;-(
(kiedyś dało się zmienić, wyłączając ustawienia Turbo, ale już się nie da)

Co do BIOSa - w Advanced->PCI Configuration-> ja mam:
[...]
Onboard LAN Boot ROM [Disabled]
Onboard ATA Boot ROM [Disabled]
Onboard ATA Device First [No]
^PCI IRQ Resource Exclusion
W TEJ KOLEJNOŚCI ~;-)

Co do SATA: jeżeli działa <Ctrl-F> nie musisz nic zmieniać w głównym
BIOSie! Masz już włączone co trzeba!!!

Przy dyskach SATA na tej płycie widzę inny problem: RAID...
Nie da się go (zdaje się) wyłączyć, więc potrzebujesz 2 dyski SATA!!!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|