Re: stary komputer i kilka pytan

Autor: Marcin <md82_at__USUN_TO_wp.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 11:07:53 MET

Użytkownik "komiago" <komiagoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3a15.00000c57.422ad458@newsgate.onet.pl...
> Polecam GeForce 2MX 400 , lepsze karty też pójdą ale niewiele zyskasz z
> powodu
> ogólnej cienizmy systemu !

ok, dzięki za informację. Mam gdzieś chyba takiego GeForce'a. Tak więc
czytając wszystkie odpowiedzi doszedłem do wniosku, że już więcej poza kartą
nie będę dokładał. Najlepszym wyjściem będzie po prostu zakup nowego
komputera (jak tylko finansów przybędzie ;))

dzięki wszystkim za informacje. Naprawdę bardzo mi wszyscy pomogliście.
pozdrawiam serdecznie
Marcin