Re: stary komputer i kilka pytan

Autor: Marcin <md82_at__USUN_TO_wp.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 10:16:01 MET

Użytkownik "Brodi" <madmax81@spam_no_interia.pl> napisał w wiadomości
news:d0dhuh$ii8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Riva TNT2 styknie

a czy riva tnt2 m64 jest dużo wolniejsza od pełnej tnt2? Czy bez większych
obaw można kupić ten model? (widzę że jest tani)

> Jako system do gier polecam win98se, a do netu winme+ie 6.0sp1
> o win2k zapomnij bo to nawet na P3 się ślimaczy

eee myślę, że jednak da się coś z tego wycisnąć :) u mnie działa win2k na
pentium 233mmx i 80 RAM, nie można powiedzieć żeby jakoś strasznie rekordy
prędkości bił, ale w miarę komfortowo daje się pracować (i co
najważniejsze - bardzo stabilnie. winme na pewno nie zainstaluję, bo to
chyba najmniej udany system Microsoftu).
dzięki za odpowiedź
pozdrawiam
Marcin