Re: Brak info o RPM wentyli ;/

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 00:10:48 MET

On Sat, 05 Mar 2005 23:02:34 +0100, WindowsMen <kuri.ZrÓb.CoS.Z.tYm@op.pl> wrote:
> Witam.
> Ma pytanko(a) Zakupiłem dwa wentylatory AC Arctic Fan Pro TC. Czemu po
> podłączeniu ich do MOBO (Abit NF7 2.0) i zainstalowaniu firmowgo softu
> Abita, pola CHA i PWR nie wskazują obrotów wentyli? Obok pokazuje mi
> liczbe RPM na CPU bez zastrzeżeń. Czy ten wentylatory są tak ubogie (ale
> w koncu mają 3 druciki!), czy co? Może soft zmienić? Pozdrawiam

Jaka temperatura w systemie? Z moich doświadczeń: kupiłem cooler
miedziak z wentylem z regulacją obrotów(twój TC też ma regulację) do A2000+
płytka MSI 6380, załączam kompa, odpalam Aide32 patrze na obroty i pusto nie
ma takiego pola jak wiatrak, sprawdzam speedfanem tez nie ma. Mysle co jest?
Zapusciłem pare programików, proc się rozgrzał i się pojawił wentylator w
programach. Wynika z tego, że poniżej 1000rpm płyta nie widzi wentyla.
Przynajmniej mojego. To samo mam teraz na Epoxie 8K9A2. Dopóki obroty nie
wskoczą ponad 1000 to tak jakby wentyla wogóle nie było.

Takie moje 2gr

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx