Re: Brak info o RPM wentyli ;/

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 00:06:32 MET

> Ma pytanko(a) Zakupiłem dwa wentylatory AC Arctic Fan Pro TC. Czemu po
> podłączeniu ich do MOBO (Abit NF7 2.0) i zainstalowaniu firmowgo softu
> Abita, pola CHA i PWR nie wskazują obrotów wentyli? Obok pokazuje mi
> liczbe RPM na CPU bez zastrzeżeń. Czy ten wentylatory są tak ubogie (ale
> w koncu mają 3 druciki!), czy co? Może soft zmienić? Pozdrawiam

spotkalem sie z przypadkami, ze te wentylatrory tak wolno sie krecily,
ze po prostu plyta nie byla w stanie tego pomierzyc. powaznie.
gdy podgrzalo sie termistory sterujace wentylatorami, i gdy te osiagaly
predkosci powyzej 1000rpm wszystko bylo ok, ale jak dalo im sie spokoj,
to wg miernikow plyty, obroty byly rowne 0.

pzd.