Re: [NTG] IE

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 18:30:59 MET

"red" <red@redplanet.com> wrote in message news:d0c6cn$igi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> jak kazde oprogramowanie. polecam www.secunia.com, obejrzec sobie ilosci luk krytycznych, procent ich zalatania i kiedy zostaly
> wykryte. zeby nie bylo zbyt duzo roboty dla 3 przegladerek ie, firefox i opera.
> wberw pozorom luki sa wykorzystywane - wystarczy wejsc w kilka nieodpowiednich miejsc w sieci (nie tylko stronki ze zdjeciami) i
> mozna sie o tym przekonac na wlasnej skorze.

Nie od dziś używam komputera i nie mam z tym problemów...

> silnik ie dziala w nieco inny sposob niz np. gecko czy operowy. najprosciej zauwazyc to na tabelach, ktore w ie musza byc
> zaladowane cale, a w konkurencyjnych rzecz dzieje sie niemal realtime, co czesto oszczedza nieco czasu.

20 ms czy mniej ?

> subiektywne? jesli firefoxa czy opere mozna skonfigurowac, zeby pracowal tak jak ie, a dodatkowo mase innych udogodnien (panele,
> czy wspomniane gesty) to sa to niewatpliwie dodatki, ktore moga uprzyjemnic prace wielu osobom. ja na ten przyklad nie korzystam
> ani z przegladania w panelach, ani z gestow, a jednak stosuje firefoxa, ze wzgledow chociazby bezpieczenstwa.

good for you.

> jest kompatybilna - dobrze napisane strony wyswietlaja sie prawidlowo. niemniej na problemy z niektorymi stylami css, ktore sa juz
> od dawna w standardzie. chodzilo raczej o poprawne wyswietlanie blednie utworzonych stron.

tak czy inaczej przeglądarka pokazuje błędnie stronę, którą mogłaby
pokazać dobrze: ma więc wadę... I tą wadę Ty odbierasz jako zaletę...
To ewidentny przykład szpanerstwa :-) Coś jak użytkownik Makówek.

> na czym polega szpan uzywajac darmowego firefoxa?

Na poczuciu bycia kimś lepszym :-)