Re: serwis liteon

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 16:03:29 MET

tHe mRuWa <mru@poczta.onet.pl> wrote:

> Przeciez i tak bys dostal na niego normalna gwarancje.

            Wiesz - nie wiem jak Ty, ale ja nie lubie kupowac rzeczy uzywanych
i juz naprawianych, zwlaszcza jesli nie jest to wprost zaznaczone i co za
tym idzie cena nie idzie _WYRAZNIE_ w dol. Od tego jest gielda, komisy itp.
a nie sklepy.

> W komputroniku refurbished to normalka. Ale pomijajac ten sklep, bo tam i
> tak nie > kupuje, bo drogo

            Dodam jeszcze ze skubancy potrafia robic swoich klientow w jajo -
pakowac takie czesci do zestawow jako nowe, calosc plombowac pod rygorem
utraty gwarancji i oczywiscie nie informuja o tym klienta. Ktos niedawno
chyba nawet tu pisal o takiej sytuacji z komutronikim.

> - to tak jak pisalem nie spotkalem sie jeszcze by w> sklepie nie chcieli
> za pokryciem roznicy wymienic czesci na lepsza. Mialem juz tak z MB, HDD
> i CD-RW

            To jest OK, pod warunkiem ze potem nie wcisna komus uzywanego sprzetu
jako nowy.

> oczywiscie pod warunkiem ze dostana nowa czesc. A kiedys nagrywarke
> LiteOn'a wymienili mi od reki tylko sprawdzili na zapleczu czy na prawde
> nie dziala, bo wiedzieli ze dostana nowa.

            Wlasnie o to mi chodzilo. Zazwyczaj dostana nowa, ale wypadki sie
zdarzaja - jesliby dostali naprawiona to cos z tym sprzetem musza potem
zrobic - o tym wlasnie pisalem w pierwszym poscie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938