Re: serwis liteon

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 13:42:00 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96101AB31A436mbien@127.0.0.1...

> Podaj jaki to sklep bym tam nic nie kupowal. Wolalbym potem nie kupic
> sprzetu poserwisowego jako nowy, bo cos z nim musza robic - przeciez nie
> magazynuja na zapleczu pod szklem.

Przeciez i tak bys dostal na niego normalna gwarancje. W komputroniku
refurbished to normalka. Ale pomijajac ten sklep, bo tam i tak nie kupuje,
bo drogo - to tak jak pisalem nie spotkalem sie jeszcze by w sklepie nie
chcieli za pokryciem roznicy wymienic czesci na lepsza. Mialem juz tak
z MB, HDD i CD-RW oczywiscie pod warunkiem ze dostana nowa czesc.
A kiedys nagrywarke LiteOn'a wymienili mi od reki tylko sprawdzili na
zapleczu czy na prawde nie dziala, bo wiedzieli ze dostana nowa.

--
gg