Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: ksRobak <ks-robak_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 14:05:36 MET

"RBproof" <a@po.co>
news:knbm0xxyy7zy.13gga2sezldbf.dlg@40tude.net...
> "ksRobak" <ks-robak@gazeta.pl>

> 1. informację na temat kto i co napisał widzisz u góry
> 2. jeśli nie podoba Ci się zbiór zasad obowiązujących na tej grupie
> nie musisz z niej korzystać i próbować "wyprostować" to, co nikomu
> tu nie przeszkadza!
> 3. myślę, że dalsza dyskusja nie ma sensu
>
> ps. jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać jak i ony!

Zaistniałem tu wyłącznie dlatego, że oszołom Marcin Debowski
rozesłał swoją fałszywą i niezgodną ze zdrowym rozsądkiem
mininetykietę na cztery grupy dyskusyjne:
pl.answers,pl.comp.mail,pl.comp.pecet,pl.news.nowe-grupy
Jestem przeciwnikiem zawłaszczania polskiej przestrzeni usenetowej
przez dywersantów narzucających odmóżdżające zasady.
PS. TY Kolego widzę, że się nie poddałeś indoktrynacji. :-)
REdaktor Edward Robak

--
Lubię czytać artykuły ksRobaka zamieszczane
w polskiej gazecie elektronicznej "pl.sci.filozofia"