Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: RBproof <a_at_po.co>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 13:57:17 MET

Dnia Sat, 5 Mar 2005 13:44:50 +0100, ksRobak napisał(a):

> Średnio inteligentna osoba WIE, że jeśli cytuje się czyjeś słowa
> to wraz z podpisem autora -- niezależnie czy w gazecie drukowanej
> czy w elektronicznej.
> REdaktor Edward Robak

1. informację na temat kto i co napisał widzisz u góry
2. jeśli nie podoba Ci się zbiór zasad obowiązujących na tej grupie nie
musisz z niej korzystać i próbować "wyprostować" to, co nikomu tu nie
przeszkadza!
3. myślę, że dalsza dyskusja nie ma sensu

ps. jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać jak i ony!