Re: Tym Was zastrzelę !!!... ;p

Autor: RBproof <a_at_po.co>
Data: Sat 05 Mar 2005 - 10:44:27 MET

Dnia Sat, 5 Mar 2005 10:31:40 +0100, Pavel napisał(a):

> No to chyba Ciebię zmartwię, ale świat komputerów i Internetu jest światem
> angielskojęzycznym, nie ma innej opcji, jak zacząć się go uczyć.....
>
> ps. ja tam nawet wolę angielskojęzyczne instrukcję, bo jak nasi by to
> przetłumaczyli...horror, ustawiając wg. tego pewnie byś płytę z dymem puścił
> ;)

To nie jest kwestia jakiego języka używa się w świecie komputerów, tylko
ignorowania na każdym poziomie obowiązującego prawa!! Pominąć należy
"kfiatki" typu manipulator drążkowy lub międzymordzie (chociaż to akurat
lubię). Jeśli chodzi o języki największą rewelacją jest kupić sprzęt w
Niemczech - oni niestety ustawę o ochronie języka ojczystego stosują w
praktyce.
ps. ideałem by było dodawanie do sprzętu instrukcji anglo- i
polskojęzycznej (i to niektórzy producenci zaczynają już robić)