Re: CRT Samsung 795/793 MD/DF

Autor: Alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 20:45:58 MET

Wszelkie te wady doskonale widac przy uzyciu programu Nokii,
> gdym to widziala na poczatku, chyba bym kupila Hyundai.

no ja mam f790d i jestem bardzo zadowolony monitorek ma jakies 2 lata i jest
rewelacyjny zadnych jak na razie z nim problemow typu jasnosci ostrosci
pasow itp i co dla mnie wazne100hz przy 1024/768 a teraz kupilem dziewczynie
monitor philips 107p50 i wydaje mi sie ze z 17 to jest najlepszy wybor jesli
chodzi o jakos i cene bo nie wiem czy mozna gdzies jeszcze dostac te
hyundaje co ja mam bo w zadnym sklepie nie widzialem