Re: CRT Samsung 795/793 MD/DF

Autor: Zazula <zazula_at_WYTNIJTOop.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 20:10:04 MET

DooMiniK wrote:
> Witam.
> Chcę kupić tego samsunga i się zastanawiam, czy ma sens dołożyć
> te 100zł (793 DF a 795MB). Może się ktoś wypowiedzieć, czy
> się opłaca? Dużo lepsze będę miał parametry?

Parametry to juz sam musisz sobie przegladnac na stronie producenta. Ja
jedynie wypowiem sie na temat DF i MB.
DF - DynaFlat - rodzaj kineskopu.
MB - MagicBright - dodatkowa funkcja kineskopu typu DF - 4 stopnie jasnosci
ekranu zaleznie od tego czy przegladasz tekst, Internet, grasz lub czy
ogladasz film. Zmienia sie to klikajac na przycisk z prawej. Wraca do stanu
pierwotnego po kazdym wylaczeniu monitora.

Jesli masz miejsce na wieksze pudlo, radze pomyslec nad innym monitorem. Ja
mam 795MB i kupilam go z racji wymiarow [myslalam tez o Hyundai Q790 lub
Q770] i ma troche wad. Pompuje - przy otwieraniu jasnych okien obraz sie
powieksza, ma jasne aureolki wokol jasnych obiektow [ikony, kursowy] na
ciemnym tle, przy 1024x768@100Hz pojawiaja sie pasy, ktore mozna zlikwidowac
kosztem ostrosci w pozostalych czesciach ekranu. Pierwszy minitor tak mial,
teraz dostalam nowy z serwisu [dali nowy bo mi sie trafil padniety piksel] i
dalej to samo. Wszelkie te wady doskonale widac przy uzyciu programu Nokii,
gdym to widziala na poczatku, chyba bym kupila Hyundai.

--
Pozdrawiam
Zazula