Re: CRT Samsung 795/793 MD/DF

Autor: wik <wik_at_dokuro.org>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 20:45:28 MET

> Chcę kupić tego samsunga i się zastanawiam, czy ma sens dołożyć
> te 100zł (793 DF a 795MB). Może się ktoś wypowiedzieć, czy
> się opłaca? Dużo lepsze będę miał parametry?

podstawa roznica to max rozdzielczosc z jaka moga pracowac, jesli
zamierzasz pracowac przy 1024x768, to df da sobie rade, ale wg moich
obserwacji df ma gorsza jakosc obrazu i zdecydowany brak zbieznosci
kolorow w rogach ekranu.
[nie wiem jak te nowe serie, ostatniego nowego df mialem w reku ponad
rok temu.]
ja zdecydowanie bym dolozyl 100zl i kupil mb, szkoda oczu.

p.s. oczywiscie nkt nie jest idealny i raz trafil mi sie mb, ktorym byl
tylko z nazwy, obraz mial jak df.