Re: A1600+ i... jaka max grafika?

Autor: Alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 20:41:28 MET

 na takim sprzecie i plycie glownej soltek kt266a drv2 sobie zamontowalem
dla
 proby pixel view 6600 gt i powiem calkiem calkiem wszystko ladnie chodzilo
 z testow to moge powiedziec tylko ze w 3dmarku 2001 mialem 8000 punktow a w
 2dmarku 2003 6500 punktow to tyle co do testow a tak wszystkie gierki mi
 smigaly ladnie