Proszę o pomoc w wyborze karty dźwiękowej (tania, używana)

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Mar 2005 - 00:13:39 MET

Witam!

W mojej obecnej "odlotowej" konfiguracji (Abit BH6 + C800@1200, 512MB RAM)
mam kartę dźwiękową z 1995 roku (Sound Vision 16 Gold na chipie ESS 1688) -
jeszcze na ISA :-D
Wszystko byłoby super gdyby nie to, że karta nie jest full duplex, a tym
samym nie można przy jej pomocy pogadać sobie np. przez GG czy Skype.
Postanowiłem więc kupić coś nowszego ale maksymalnie taniego.
Oprócz tego dźwięk wykorzystuję głównie przy mp3, filmach, bardzo rzadko
grając.
Zastanawiałem się nad SB 128 (CT4810) lub SB Live! (CT4830) - odpowiednio w
cenach 20 i 50zł na Allegro. Czy możecie doradzić czy to dobry wybór? Którą
brać? a może poszukać czegoś innego? - jakiś Zoltrix?
Zależy mi na jako takiej jakości - żeby nie było olbrzymich szumów, itd.

Aha - karta jest podłączona do mini wieży Philipsa i tak tylko przez 2
kanały.