IBM Thinkpad Celeron M czy lepiej Pentium M 1600złotych drożej ???

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 19:47:02 MET

Witam,

Wiele razy w podobnych zmartwieniach doradzałem i sugerowałem zakup IBM tym
razem osiołek stanął u żłobu :)))
Zastanawiam się pomiędzy modelami R50 Celeron M (1.4MHz)
http://tanienotebooki.pl/note.php?katid=0&mark=8 a Centrino 1.6
http://tanienotebooki.pl/note_one.php?id=1127

Jestem programistą i mój 600x (PIII 500MHz) trochę już nie wyrabia.
Nie wiem jednak czy Centrino jest wart wydania dodatkowych 1600 złotych, te
dwa laptopy różnią się tak naprawdę jedynie procesorem, irdą, bluetooth i
ogólnie rzecz biorąc bajerami...
Zastanawiam się jak sobie poradzi Celeron M 1.4 z programowaniem w Javie,
(desktopowy Celeron 2400 radzi się sobie zadawalająco aczkolwiek nie
wyśmienicie).
Warto się sknerzyć o te 1600 złotych czy lepiej przyinwestować?
Rozszerzenie do 512 MB raczej pewne na 100%

Będe wdzięczny za opinie użytkowników,

PS.A może ktoś zna tańszy sklep w Krakowie (Faktura + 12 miesięcygwarancji i
polski OS muszą być)