Re: jaka obudowa ?

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 14:50:54 MET

Eneuel Leszek wrote:

> A Ty przyglądałeś się obudowom? :)
> Jedne mają grube blachy, inne cienkie. :)

Znam ten ból :) Już "100 lat temu" były takie tanie obudowy z
aluminium, czy czegoś w tym rodzaju. Trzeba bylo mocno uważać,
żeby ich nie pogiąć :)

A gruba blacha to atut, ale nie zawsze.
Ja mam sprowadzonego ze stanów Enlighta, no i on jest z
solidnej stali wykonany, ale jak go mam gdzieś przenieść, to
ostro daje po tyłku :)

> I jeszcze ta moda na bezśrubowkrętowce. :)
> (nie twierdzę, że to coś złego, aby było jasne)

Dokładnie, tylko że coraz gorzej to robią.
W moim wynalazku, aby zdjąć osłonę, wystarczy jednym ruchem zdjąć
przedni plastikowy panel i zsunąć blachę.
Niestety do napędów już trzeba przykręcać takie prowadnice, które się później
wsuwa do zatoki. Niestety mam tylko jedną parę :/

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz przy okazji.
Tyle często słyszałem, że "najzdrowiej" dla hdd jest gdy
jest umieszczony pionowo na dłuższym boku.
Tymczasem producenci obudów zawsze robią "poziome" zatoki na dyski.
Poza jakimiś desktopami nie spotkałem się jeszcze z obudową, w której
byłaby możliwość zainstalowania pionowo kilku dysków np. pod
zatoką na fdd.

--
Pzdr
made_myself