Re: Motherboard - kilka pytań

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_NOSPAMekoplan.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 13:50:20 MET

Użytkownik "mac" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d06vth$fdi$1@news.onet.pl...

> Jakie masz temperatury na tej płycie, tzn procek, płyta, dysk i jakie
> ewent,
> stosujesz chłodzenie łącznie z obudową. Pytam bo mam taką samą płytę i
> procka.

Przy normalnym taktowaniu proca (2500xp), na procku 57.5 C w Biosie, na
jakims zwykłym coolerk'u z aluminium za 50 pln po godzinie grania. Buda
zamknięta, ale dodatkowe wiatraki: wyciąg z tyłu obudowy i znad procka
dmuchający do środka zasilacza, a z zasilacza wyciąg juz normalnie.
Wszystkie śmigła na 12V więc dosyć głośno, ale w miare chłodno. Bez tych
wentyli dodatkowych miałem po graniu 63 st.C na procu.