Re: Opinia o karcie dzwiekowej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 13:45:52 MET

> A co to da w praktyce? (zestaw 2.1 Logitech X-230)
> No moze podlacze jeszcze 2 kolumny z tylu bedzie 4.1

No w praktyce to jest to stary poczciwy Live! 4.0
do ktorego po przerobkach dodano 5.1 do ktorego z kolei
po kolejnych przerobkach dodano zlacze cyfrowe
i dekoder dolby digital. ;)

Wiec jesli chcesz poczytac sobie testy i recenzje w sieci
to spokojnie mozesz sie opierac na tekstach o pierwszym Live!

Lektura:
http://www.frazpc.pl/artykuly/59/Karty/dzwiekowe/Pojedynek/mistrzow
http://mojepc.pl/news/index.php?cid=4&nid=936&ns_page=3

i konecznie:
http://mojepc.pl/news/?cid=4&nid=487
http://mojepc.pl/news/?cid=4&nid=912

To jedyne tak zbiorcze porownania kart muzycznych
jakie udalo mi sie w poleskiej czesci internetu znalezc. :/

> Plyta ASRock (grafika, muzyka, siec zintegrowana:))
> Sempron 2200@2700
> (...)

Hehe... chodzilo mi o zestaw glosnikow / sluchawek... ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.