Re: jaką pamięć wybrać?

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 21:49:04 MET

> Niby dlaczego, hę?? Uzasadnij mi to logicznie. Ale jak mówię... logicznie,
> bo bełkot w stylu "a bo tak!" mnie nie interesuje.
> Jak już mowa o choamstwie, to warto się zastanowić kto jest tym chamem...
> nie odpowiadają Ci warunki - nie kupuj!
>
> A.

Np dlatego ze sam kupilem kompa z plombami jak sie okazalo to zamiast
jednej kostki 512 ramu mialem dwie po 256. Zamiast durnia 1600 mialem
1400 podkreconego. Malo Ci przykladow. Teraz sam sobie kompy skladam i
jakos nic nigy nie popalilem ale co stracile to nie odzyskam.

--
"32 dni, 13 miesiaca roku wpadne na Ciebie po 25 w wielkomiejskim tloku,
tuz po zmroku"