Re: jaką pamięć wybrać?

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 21:46:23 MET

Użytkownik Adik napisał:

> Nie plombują, a potem klient se grzebie w kompie, popali różne rzeczy przy
> okazji i pretensje do sprzedawcy. Jak chce gwarancję na kompa to musi być
> plomba.

Tak, jasne plomby są super... dla sprzedawcy, ale nie dla użytkownika.
Co mam zrobić gdy zechcę kupić np. nową kartę graficzną? Czy muszę
kupować w tej samej firmie? A może jak kupię u konkurencji tańszą kartę,
to sprzedawca kompa za friko mi ją zamontuje.
A gdy padnie mi powiedzmy DVD ROM, to muszę od razu odsyłać cały zestaw.
Bez DVD mogę się obyć kilka dni, a bez całego kompa niekoniecznie...
To chyba logiczne argumenty, prawda?

Więc mówię nie dla plomb, ze względu na:
- reklamacje,
- rozbudowę,
- pewność, że sprzedawca dobrze wszystko zamontował i nie oszukał mnie.

Wiem, że nie każdy jest informatykiem, trafiają się "fachowcy", którzy
coś zepsują, a później do sprzedawcy idą z reklamacją. Jednak są firmy,
które plomb nie zakładają. I w takich firmach warto kupować.
Pozdrawiam

--
Proximus