Re: Jak zrobić filtr powietrza?

Autor: News <premier.2_at_usun.to.wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 11:55:12 MET

"Heziu" napisał:

>pewnie da sie coś takiego stworzyć np ze >starej
> rajstopy.Nie wiem ,ktoś może już >próbował??

da sie. ja tak zrobilem i dziala, trzeba tylko ja przewietrzyc co jakis
czas. mysle ze lepszym rozwiazaniem byloby jednak dac jakis filtr od
odkurzacza albo cos podobnego, bo jednak troche kurzu sie dostaje. ale
roznica jest spora, porownujac syt obecna do poprzedniej, kiedy nie mialem
nic na wiatraku.

> Pozdrawiam!!!

 ja tez