Re: Jak zrobić filtr powietrza?

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 12:47:15 MET

Heziu napisał(a):
> Czy ktoś może ma jakiś pomysł jak samemu zrobić filtr powietrza na
> wentylator wdmuchujacy powietrze do obudowy???Szkoda mi wydawać 15zł na

mozna z roznych rzeczy robic - np ponczocha, firanka(?), rozwarstwiona
husteczka/recznik papierowy... Ale poco kombinowac jak sa do tego
specjalne materialy. I wcale nie "do tuningu komputerow" tylko do
samochodow. Filtr powietrza do malucha kosztuje w porywach 4zl, po
rozcieciu gumy na dole i gorze, masz papierowy filtr w metalowej siatce,
mozna go jeszcze "rozwarstwic" zeby latwiej powietrze ciagnal. Ew mozesz
zaszalec i kupic filtr od syreny, czasem gdzies lezy po 1zl, wielkosci
duzego garnka, w jego otwor wyjsciowy pasuje wentylator 12cm...