Re: Tanie drukowanie??

Autor: Marek Piaseczny <sddfslajsdl_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 10:59:31 MET

> Czy istnieje jakis model drukary odporny na te problemy?
> Czy pozostaje mi tylko skazanie sie na cz-b laser?

Lexmark 3200. Głowica napełniana z 30 razy tuszem za 17zł 20/25ml i
drukowała jak nówka. Brat wydrukował na niej prace magisterską.Problemy
zaczęły się jak kupiłem zamiennik 250ml na allegro. Zaczął zasychać, każde
drukowanie po dniu przerwy wymagało czyszczenia dysz :/ Nie polecam kupna
tak tanich zamienników.

Pozdrawiam