Re: Przyzwoity zestaw firmowych glosniczkow w systemie 5.1

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 09:37:46 MET

Użytkownik "Calme" <calme@pf.pl> napisał w wiadomości
news:d01o03$go6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> czy ja wiem czy takie fajne :) zle nie sa faktycznie ale w artykule jest
> sporo bledow wg mnie
> " >> [o suwooferze] Jego pasmo przenoszenia jest dosyć szerokie -
> 10Hz-300kHz, możemy więc przewidywać, że będzie schodzić bardzo nisko. -
> 300 kHz ??? 10 Hz - smiech na sali bo tak naprawde osiaga moze 50Hz

Człowieku o czym ty piszesz????
na 220 khz to nadaje Polskie Radio :))
A jeżeli chodzi o pasmo to mam subwoofer KODA, który też ma pasmo do 300Hz.
Pasmo przenoszenia można mierzyć kilkoma sposobami, gdyż przenoszenie
przez głośnik sygnału 1Hz czy nawet niżej nie stanowi problemu...
Akurat w tym zestawie, subwoofer jest najmocniejszą stroną tego zestawu...

> centralnego to 30Hz-20kHz, czyli dosyć szerokie. - znowu zjedzone jedno
> zero przy dolnej granicy częstotliwości, zadna kolumna sredniozakresowa
nie
> jest w stanie wytworzyc takiego dzwieku..
Założysz się :))

Zależy jak zmierzysz....
Mam akurat ten zestaw i do domowego komputerka się nadaje :))
Odsłuchowo gra nawety nieźle i ten zestaw mogę polecić.
Głośnik basowy ma dużą moc (szyby drżą :)

ax